ІІ обласний дитячий конкурс соціальної реклами
ТЕРМІН ПРОВЕДЕННЯ: 23.02.2012 р. – 27.04.2015 р.
МЕТА КОНКУРСУ: визначити соціальні проблеми дітей і молоді, привернути увагу суспільства до найбільш актуальних соціально-значущих тем.
УМОВИ КОНКУРСУ: Для участі у Конкурсі подаються відеоролики соціальної тематики, спрямовані на зміну моделі громадської поведінки, привернення уваги до проблем соціуму.
Усім учасникам Конкурсу необхідно до 27 квітня 2015 року подати такі матеріали:
АНКЕТУ УЧАСНИКА
КОНКУРСНУ РОБОТУ - відеоролик хронометражем до 2 хвилин в форматі AVI. На початку
відеоролика повинна бути наступна інформація: назва Конкурсу, назва конкурсної роботи, прізвище та ім’я автора/авторів, назва навчального закладу.
У Конкурсі можуть брати участь учні 5-11 класів. Мова робіт - українська, російська, англійська.
Критерії оцінювання конкурсних робіт:
- соціальна направленість роботи
- актуальність проблеми
- наявність власної позиції автора
- оригінальність, креативність та новизна ідеї
- якісне та лаконічне втілення задуму
CD/DVD-диски з підписаними відеороботами (ПІБ, контактний телефон) необхідно передати до 27 квітня 2015 року будь-яким зручним способом у кабінет 108 ДОІППО Поштова адреса: 49006, м. Дніпропетровськ, вул. Свердлова, 70, ДОІППО, каб.108, Рижій Катерині Геннадіївні. Телефон для довідок: (056) 732-47-66; e-mail: contests.doippo@gmail.com
Останній день подання заявок і конкурсних робіт 17 квітня 2015 р. Публікація результатів Конкурсу відбудеться 11 травня 2015р. на Освітньому порталі Дніпропетровщини: http://dnepredu.com/
ПРИЗИ: Переможці отримають дипломи Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та цінні призи від ТОВ «Нові знання.
Організатори Конкурсу залишають за собою право використання конкурсних відеоробіт у науково-педагогічній діяльності співробітників ДОІППО. |