» Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2014 » Вересень » 04
Керівникам навчальних закладів, педагогам! Міністерство освіти і науки України за пропозицією Міністерства оборони України ініціює організацію у навчальних закладах фотовиставок, присвячених подвигу українського народу під час антитерористичної операції на Сході України (лист МОНУ&n
...
Читати далі »
Переглядів:
673
|
Додав:
DRVO
|
Дата:
04.09.2014
|
|
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02.07.2009 року № 616 «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», наказу МОН України від 19.10.2001 року №691 «Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів», на виконання наказу відділу освіти від 30.10.2013 №286 «Про затвердження плану заходів щодо розвитку психологічної служби системи освіти Дніпропетровського району на період до 2017 року», на виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 25.07.2014 № 1/9-374 «Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014-2015 навчальному році&raqu
...
Читати далі »
Переглядів:
623
|
Додав:
DRVO
|
Дата:
04.09.2014
|
|
Міністерство освіти і науки України звертає увагу освітян, учнів і батьків з Донецької та Луганської областей, навчальні заклади яких не мають можливості вчасно розпочати навчальний процес, що у Запорізькій області функціонує регіональний освітній он-лайн ресурс "Школа сучасних знань", на якому творчими групами передових вчителів області створено окремі дистанційні курси для учнів з основних навчальних предметів 5-9 та 10-11 класів.
...
Читати далі »
Переглядів:
533
|
Додав:
DRVO
|
Дата:
04.09.2014
|
|
Уперше за всю освітню історію України цього року розроблено електронний репозитарійhttp://ua.lokando.com/start.php, який дозволяє вчителям самостійно обирати підручники для навчання. Про це повідомляє офіційний сайт МОН. Станом на сьогодні вчител
...
Читати далі »
Переглядів:
501
|
Додав:
DRVO
|
Дата:
04.09.2014
|
| |
|
|
|